Makse-ja tarne info

MAKSEVÕIMALUSED

Kui olete oma kaubad välja valinud ja ostukorvi lisanud, kontrollige kogu ostukorvi sisu üle ja valige endale sobiv makseviis. Homefy OÜ (edaspidi homefy.ee) e-poe tellimuste eest on võimalik tasuda pangalingi kaudu ja krediitkaardiga.

Makskeskuse vahendusel saavad meie kliendid kasutada pangalinki järgmistes pankades:

  • Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID
  • Läti: SEB, Citadele ja Luminor
  • Leedu: Swedbank, SEB ja Luminor
  • Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Peale e-poes tellimuse vormistamist suunatakse Teid valitud internetipanka, kus näete eeltäidetud maksekorraldust. Peale maksekorralduse kinnitamist lahkuge internetipangast vajutades nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.Panga ja ostja vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja homefy.ee internetipoe vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega. Me ei saa teada Teie pangakonto infot, vaid ainult seda kas makse sooritati või mitte.

Isikuandmete vastutav töötleja on homefy.ee. Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

KOHALETOIMETAMINE

Teil on homefy.ee ostukeskkonnast ostes võimalik valida erinevate transpordiviiside vahel.

Juhul, kui olete tellimusse lisanud erineva tarneajaga tooteid, siis arvestatakse tarneaeg kõige pikema järgi. Kauba tarneaeg on märgitud Müügilepingu kinnitusel.

Erinevatel toodetel võib olla erinev tarneaeg. Transpordiviisi maksumust näete ostukorvis enne Müügilepingu sõlmimist.

Transporditasu arvutatakse ostukorvipõhiselt (s.t ühekordne tasu ühele aadressile toimetatava Kauba suhtes).

Juhul, kui toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest homefy.ee ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-maili teel 5 tööpäeva jooksul arvates Müügilepingu jõustumisest ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Teile.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Homefy.ee ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Kauba vastuvõtmisel on kauba ostja kohustatud kontrollima kauba pakendi seisukorda; vigastuste ilmnemisel tuleks need koheselt fikseerida (foto)

ja teavitama võimalikest pakendi ja kauba vigastustest koheselt kauba vastuvõtmisel.

Kaupade transport on võimalik kõikjal Eesti piires.

Homefy.ee transpordiviisid:

  • SmartPOST (Eesti) al.: 2.60 EUR 
  • Omniva (Eesti) al.: 3.20 EUR
  • DPD Kuller al.:  4,99€
  • Tulen ise järgi / Sõpruse pst 255 Tallinn: TASUTA
  • Tulen ise järgi / Ringtee 4 Tartu: TASUTA

Minimaalne tarneaeg on 1 tööpäev ja maksimaalne kuni 14 tööpäeva.